Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: KondzikS
2010-11-03, 10:56
Opis gry Medal of Honor 2010 Beta by Sharp^Claw
Autor Wiadomość
Sharp^Claw 
szeregowy

Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 42
Wysłany: 2010-06-25, 22:16   Opis gry Medal of Honor 2010 Beta by Sharp^Claw

Witam ośmielę się napisać parę słów na temat tej gry.
Jest to wersja beta, która wymaga pewnych poprawek. Ogólnie gra mi się spodobała pomimo małych niedociągnięć. Nie możemy podczas gry napisać wiadomości do graczy, gdyż skutkuje to paraliżem i nie możemy się ruszyć, dopóki ktoś nas nie zlikwiduje.
Podobnie jak w bfbc2 podczas pojedynku z graczem można się nawzajem zestrzelić. Podczas śmierci w czołgu naszym oczom ukazują się śmieszne nogi w czołgu. Problem z wyszukiwarką serwerów jest taki, że przy przewijaniu paska mogą nam nagle wszystkie zniknąć. Przyłączanie się do gry poprzez znajomych kończy się w najlepszym przypadku pomyślnie albo najczęściej błędem. Ustawienia prędkości myszy nie są poprawnie skalibrowane. Zwiększając czułość w grze minimalnie myszka chodzi niezwykle szybko i przesuwa się o 4 piksele. Dodatkowo ustawienia zmiany czułości resetują się przy każdym włączeniu gry. Możemy cieszyć się albo płynnym (jednak bardzo wolnym) celowaniem, albo skaczącym celownikiem przy zwiększonej czułości. Nie możemy wtedy precyzyjnie namierzać z dużych odległości. W config-u domyślnie ustawione jest DxVersion=auto, a przy zmianie na 9 będziemy mogli cieszyć się grą przez chwilę, gdyż po kilku minutach sama się wyłączy (zmiana na direct 9 (w przypadku osób z direct 10) dodaje bardzo dużo fps-u).
Grając na londyńskim serwerze artyleria nie lądowała w wyznaczone miejsce, ale gdzieś ładne 100 metrów obok (często poza mapą). Zazwyczaj jednak artyleria działa jak należy.
Brak możliwości wyboru gracza za którym chcemy mieć respawn. Jest to szczególnie denerwujące, gdy gracz siedzi z tyłu mapy i sobie campi. Mam jedno z najwyższych miejsc. Przeciętnie na serwerze grają osoby ze skillem 1500. Ja mam ponad 3000. Kiedy gram wszyscy za mną łażą, stoją przy mnie. Czuję się jak krowa bez ogona i nie mająca najmniejszej możliwości pozbycia się nich. Jestem bardzo zadowolony, ponieważ nie wyszły w chwili obecnej żadne cheaty do gry i można cieszyć się sprawiedliwą rozgrywką.
Z gry jestem zadowolony i czekam na poprawki do gry :)

Screen z 28 czerwca :)
http://img534.imageshack....moh2010beta.jpg

Pochwalę się też zdobytymi odznakami :)
http://img23.imageshack.u...0betaawards.jpg

Za zestrzelenie osoby dostajemy 10 punktów. Za zabicie poprzez headshot-a dostajemy 15 punktów. Punkty pozwalają m.in. odblokowywać bronie i ich dodatki. Nie wiem czy było to celowe, ale żeby odblokować ostatni dodatek potrzeba: 1000000000 punktów!!!
Zobaczcie sami: http://img441.imageshack....tatsawards2.jpg

Parę screenów z gry:
http://img15.imageshack.u...2010betass1.jpg
http://img375.imageshack....2010betass2.jpg
http://img685.imageshack....2010betass3.jpg



Wkrótce pojawią się specjalne pokoje dla posiadaczy Medal of Honor 2010 Beta :) Zapraszam do wspólnej zabawy.
Ostatnio zmieniony przez Sharp^Claw 2010-06-30, 01:31, w całości zmieniany 12 razy  
 
 
Nick 
pułkownik


Pomógł: 43 razy
Wiek: 24
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 1329
Wysłany: 2010-06-25, 22:50   

Sharp^Claw napisał/a:
Za zestrzelenie osoby dostajemy 10 punktów. Za zabicie poprzez headshot-a dostajemy 15 punktów. Punkty pozwalają m.in. odblokowywać bronie i ich dodatki. Nie wiem czy było to celowe, ale żeby odblokować ostatni dodatek potrzeba: 1000000000 punktów!!!


To raczej jest takie ''sprytne'' zablokowanie dodatku, aby nie był możliwy do osiągnięcia w Becie. To samo było z MG3 w becie BC2.

PS: ta mapka z wioską mi się podoba, fajnie wygląda.
 
 
Sharp^Claw 
szeregowy

Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 42
Wysłany: 2010-06-25, 23:05   

Na tej mapce z wioską jedna drużyna musi wysadzić albo przejąć w sumie 5 celi :) Jeżeli ekipa jest zgrana idzie to szybko. W moim przypadku udało mi się tego dokonać w 6 minut. Gorzej jeżeli grają osoby w atakującej drużynie siedzące na końcu mapy, gdzie campią i nie wiem na co czekają. Nie wiem jaki jest system przyznawania czasu na podłożenie lub zajęcie terenu. Udało mi się bronić pierwszy obiekt przez 10 minut i atakująca drużyna przegrała. Innym razem dopiero po 7 minutach wysadzili pierwszy obiekt, potem małą bazę zajęli w 3 minuty, a bunkier wysadzili w 2 minuty. Skończyło się po 3 minutach od wysadzenia bunkru kiedy to nie mogli wysadzić prowizorycznej barykady do miasteczka. Nie wiem też jaki jest warunek zakończenia gry w trybie team deathmatch.
 
 
Hasphat 
kapral


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 126
Skąd: Legnica
Wysłany: 2010-06-26, 01:25   

Gratuluję wyniku w rankingu ;) Może dałbyś mi parę rad dotyczących grania?
 
 
Sharp^Claw 
szeregowy

Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 42
Wysłany: 2010-06-26, 12:43   

Opiszę może mój sposób gry.
Nigdy nie czekam aż ktoś się nie pojawi dłużej niż 3 sekundy. (Jestem ciągle w ruchu)
Jak mnie na nowo postawi biegnę sprintem w okolice miejsca mojego śmierci.
Nie używam granatników, rakietnic. Granaty rzucam bardzo rzadko.
Na mapie Helman Valley kiedy zaczyna się rozgrywka, a moim zadaniem jest zdobycie wyznaczonych celów, pierwszy wsiadam do czołgu, ostrzeliwuję miejsca respawnu przeciwnika zbliżając się do bomby. Jak już dojadę wysiadam i od razu podkładam. W tym czasie wszyscy myślą, że czołg jest dalej w czyimś posiadaniu i albo się chowają, albo próbują go zniszczyć. Jak go zniszczą to wycofuję się 2 metry za takie worki i patrzę na bombę czekając jakiegoś łatwego gracza :) Jak czołg jest cały to wracam do niego odjeżdżam i ostrzeliwuję miejsce bomby lub inne, gdzie znajdują się inni. Trzeba dużo iść na kamikadze bo gracze nie orientują się dobrze, że ktoś w tym czasie im coś przejmuje. Nie trzeba się za bardzo pokazywać, ale likwidować z najbliższego otoczenia. Na Helman Valley gram z SVG w terrorystach (z nabojami HP ammo), a w przeciwnej drużynie z odpowiednikiem SVG ;) Jakoś się nazywał M2... Jak jestem w terrorystach szukam dogodnych miejsc, próbuję nawet bokiem przejść na same tyły, żeby w plecy strzelać i zsyłać artylerie, ponieważ z tyłu widać najlepiej graczy. Natomiast na Kabul City Gram SpecOps-em. Nie żadnym shotgunem, tylko tymi karabinkami :D Dużo biegam, "szamotam się"

Dużo grając nabywamy takich zdolności, dzięki którymi już sami potrafimy przewidzieć jak inni się zachowają. Wiedząc gdzie ja się respawnuje mogę stwierdzić gdzie inni będą się znajdować. I nie licząc licznych wyjątków (mam na myśli osoby, które potrafią siedzieć w jednym miejscu i czekać nawet przez minutę) potrafię z dokładnością 90% podać położenie osób, uwzględniając oczywiście możliwe ścieżki, którymi się będą poruszali. Ważne jest gdzie chodzą nasi (widzimy ich na mapie), widzimy jak się poruszają. Może uciekają, strzelają się. Wszystko mogę stwierdzić :D Moim odkryciem w tej grze z przed dwóch dni było to, że można zniszczyć latający w kółko samolot na niebie :D . Dostajemy +15 punktów. W wyszukiwarce serwerów szukajcie mające w nazwie DE, German, London. Są to najbliżej dostępne serwery. Ja gram tylko na nich, ponieważ mamy tam najmniejszy ping. jeżeli macie problem ze znalezieniem ich, nad wyszukiwarką serwerów zaznaczcie "Recent" tam one będą. :)
 
 
LosioLom 
szeregowy

Wiek: 29
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 8
  Wysłany: 2010-06-30, 16:57   

Przeczytałem i to raczej opis błędów bety a nie gry ale mniejsza o to. Wczoraj grałem w CM miałem niezły wynik gdzieś 35-3 wiele fragów artylerią itp. co chwile dostawałem nowe wsparcie czy to artylerii czy bomb run, cruise missle itd. pod koniec dostałem coś z ikoną samolotu którą nigdy nie widziałem, skoro grasz w to bez przerwy to byłbym wdzięczny za opisanie tego wsparcia i warunków jakie trzeba spełnić aby je dostać, szczególnie tych bardziej zaawansowane bo wiadomo że artyleria za 40p combo później 160 itd.

BTW Też nie mam pojęcia od czego zależy wygrana w obu trybach może to prostu jakiś bug :mrgreen: .

Pozdro!
 
 
Sharp^Claw 
szeregowy

Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 42
Wysłany: 2010-06-30, 19:52   

Ikonka samolotu a pod nią bomba. Jak wyznaczysz cel gdzie ma spaść to zostaniesz mile zaskoczony. Najprawdopodobniej zabije to także Ciebie. Jak zrobiłem nalot, to wiekszość mapy na TEAM ASSAULT była w wybuchach, a ja sam zginąłem. Chociaż zginąłem przed moją śmiercią zdążyło to zabić paru kolesiów i dostałem kolejnego bonusa. Zamiast ikonki samolotu była rakieta. To jest CHYBA szósty z kolei bonus. Jest go bardzo trudno zdobyć, ale mi się udało. Po wyznaczeniu celu, podobnie jak w 3 bonusie, mamy całą mapkę z góry a na niej zaznaczone gdzie kto stoi. W przypadku 6 bonusu (to jest chyba jakaś bomba atomowa) obraz dla efektu fajnie się zamazuje i jak wlecimy w punkt na mapie efektem wybuchu oprócz zdobytych fragów jest :) TAKI WIELKI GRZYB!! Dym układa się w grzyb jak w wyniku wybuchu bomby atomowej: Robi się coś takiego co każdy może zauważyć. Wznosi się wysoko... wysoko :D
http://ww2.cba.pl/grzyb_atomowy.JPG

Nie pamiętam dokładnie nazw bonusów, ale spróbuje coś napisać.

Bonus 1
Jeżeli zdobędziemy 40 punktów bez śmierci mamy do wyboru:
pod klawiszem 5: -Spadające bomby z nieba w punkcie, którym wyznaczymy lornetką
pod klawiszem 6: -UAV (dostajemy za każdym razem +20 punktów, dodatkowo na mapie widzimy wrogów z najbliższego otoczenia)

Bonus 2
wymagane: Chyba 80/120 punków
pod klawiszem 5: -Spadające bomby z nieba w punkcie, którym wyznaczymy lornetką
pod klawiszem 6: -Match ammo (może się pomyliłem z nazewnictwem, ale to coś rozdaje amunicję członkom drużyny, a za każdą rozdaną dostajemy +5 punktów)

Bonus 3
wymagane: chyba 160 punktów
pod klawiszem 5: -Spadające bomby. Jak wyznaczymy lornetką punkt to następnie będziemy musieli sami pokierować bombą gdzie ma spaść, aby ewentualnie skorygować tor lotu, dopasować w celu zwiększenia liczby ofiar.
pod klawiszem 6: -Pancerz. Zapewnia dodatkową ochronę przed pociskami

Jakiś bonus pomiędzy nimi chyba pominąłem

Bonus 4 "Moździerz"??
wymagane: chyba 250 punktów
-pod klawiszem 5: Coś w stylu katiuszy, moździerzy
-pod klawiszem 6: Amunicja dla zespołu + pancerz

Bonus 5,6 "F16" Miałem dwa razy nalot pod rząd :D
wymagane: 300 punktów
-pod klawiszem 5: Za każdym razem wybierając punkt cała mapa była w bombach i ja ginąłem (nawet będąc w budynku)
-pod klawiszem 6:

Bonus 7 "Bomba atomowa"
http://img143.imageshack.us/img143/2624/bombar.jpg
Tam jest 10/40, ale tyle nie trzeba zdobyć, bo mnie po prostu zabił nalot i bonusy się zresetowały.
wymagane: około 350 punktów
-pod klawiszem 5: Taka dużaaaa bomba atomowa.
-pod klawiszem 6: Dwa plusy przy pancerzu :D Chyba jakiś ulepszony pancerz :)
A tutaj wynik jaki otrzymałem dzięki bonusom :D
http://img190.imageshack.us/img190/7123/wynikq.jpg


Dokładnie już nie pamiętam, bo wciskam wszystko automatycznie :<
W najbliższej przyszłości postaram się edytować ten post, żeby zrobić ładną rozpiskę :)
 
 
Nick 
pułkownik


Pomógł: 43 razy
Wiek: 24
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 1329
Wysłany: 2010-07-06, 12:26   

http://www.youtube.com/wa...feature=related

Wszystkie ''killstreaki''.

A ta ''bomba atomowa'' to jest bombardowanie F18 :D Na mapie Kabul latają 2 F18 i bombardują ten budynek.
Ostatnio zmieniony przez Nick 2010-07-06, 18:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Crawler 
major


Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 876
Skąd: Zza Twoich Pleców
Wysłany: 2010-07-06, 12:30   

Są killstreaki, nie ma rlistka.
 
 
Maetiz
szeregowy

Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 1
Wysłany: 2010-07-21, 00:39   

Siema

Mam pytanko w combat mission trzeba podkładać ładunki bądź je likwidować jaki klawisz za to odpowiada? Sharp^ Claw dałeś sreena na którym jest ranking obok Twojego nicku widnieje [POL] czy to jest nazwa klanu? I jeszcze jedno pytanko po zdobyciu skilla 2k jak nie wcześniej strasznie wolno zdobywa się dalszego skilla średnio po 10 na grę jak to zwiększyć?
 
 
Sharp^Claw 
szeregowy

Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 42
Wysłany: 2010-07-28, 12:53   

Maetiz napisał/a:
Siema

Mam pytanko w combat mission trzeba podkładać ładunki bądź je likwidować jaki klawisz za to odpowiada? Sharp^ Claw dałeś sreena na którym jest ranking obok Twojego nicku widnieje [POL] czy to jest nazwa klanu? I jeszcze jedno pytanko po zdobyciu skilla 2k jak nie wcześniej strasznie wolno zdobywa się dalszego skilla średnio po 10 na grę jak to zwiększyć?


1. Za podkładanie lub rozbrajanie odpowiada klawisz domyślnie ustawiony na F
2. Zaczynając w to grać dałem sobie POL, że jestem z Polski. Potem parę osób, których znam zaczęło w to grać, a że grałem razem z nimi też sobie coś takiego wstawili :D I coraz więcej osób zaczęło wstawiać POL :)
3. Po 2000 jesteś skazany na maksymalnie +10 :( Uważaj jednak na minus. Możesz mieć nawet -63, jak w przypadku mojego znajomego.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



Copyright by MoHCenter.pl (C) 2010