Poprzedni temat «» Następny temat
Mała uwaga...
Autor Wiadomość
ChemicalRider 
ganerał armii

Pomógł: 8 razy
Wiek: 28
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 525
Wysłany: 2010-10-08, 19:05   

1. Client open bety został opracowany 3 tygodni przez końcowym zamknięciem gry do wydania (a nie tydzień.

2. Zgodzie się, że większość ludzi ocenia 100% pełnej wersji gry po 2 mapach multi open bety. Multi będziało miało 2x więcej wszystkiego w pełnej (z 10 map, 5-6 trybów, +25 broni), ale także coś takiego jak SINGLEPLAYER. Ja nie mówię, że multi w wersji full będzie w 100% inne, bo tak nie będzie.. ale nie ocenia się filmu po 20 minutach oglądania, ani książki po dwóch kartach - co jest idiotyczne.

3. Co do "symulatora" i "realizmu" w moh.. o sumulatorze nie ma mowy, nawet EA tak głupich marketingowych gadek nie ma jak ultima (dlaczego zresztą kierujecie się strona sklepu internetowego? wtf?). MoH na pewno będzie bardziej realny niż CoD - i tak pisze w pierwszych recenzjach tej gry.

4. Co do odrzutu. Zgadzam się z Swash, większość z nas nie zna się na tego typu broni, nie strzelało z niej.. ale na pomoc przychodzi youtube, wyraźnie widać że odrzut jest minimalny

Odrzut AK-47
http://www.youtube.com/watch?v=uWb0I0XwvCc
http://www.youtube.com/wa...feature=related

Odrzut M16
http://www.youtube.com/wa...feature=related

Odrzut M4
http://www.youtube.com/wa...feature=related

Na filmikach najczęściej widnieją jacyś amatorzy/półamatorzy, a nie super pr0 Tier 1 którzy chyba są jakieś większej postury i będą mieli mniejszy problem z odrzutem..

Wydaje mi się, że czym nowsze bronie tym mniejszy odrzut.. dla porównania BAR:
http://www.youtube.com/watch?v=Cugy93THdHw
_________________
MoHCenter Team, www.mohcenter.pl www.moh-center.com
 
 
rlistek 
Administrator


Pomógł: 8 razy
Wiek: 31
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 697
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-10-08, 19:13   

Możesz mnie uważać za idiotę, ale zdarza mi się wyłączyć film po 20 minutach. Polecam "Człowiek który gapił się na kozę" (czy coś w ten deseń).

Co od odrzutu, to nie obchodzi mnie jak jest w rzeczywistości (w każdym razie mogę się założyć, że nie tak jak w MoH2k10beta) skoro gra nie ma być symulatorem, a bardziej interesuje mnie w tej sytuacji gameplay (zwłaszcza w multi). Jeżeli w grze premiowane jest noobowstwo i brak skilla kosztem lepszych graczy, to ja nie widzę w tym zabawy.
_________________

 
 
 
Swash_! 
szeregowy

Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 12
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-10-08, 19:53   

Cytat:
Na filmikach najczęściej widnieją jacyś amatorzy/półamatorzy, a nie super pr0 Tier 1 którzy chyba są jakieś większej postury i będą mieli mniejszy problem z odrzutem..


Do tego właśnie zmierzałem. Skoro idziemy w stronę realizmu - wytrenowany żołnierz Specnazu potrafi na stojąco strzelać z RPD z biodra, praktycznie całkowicie niwelując odrzut. Myślę że jednostki specjalne potrafią skakanie takich puszków okruszków jak M4A1 opanować stopami nawet.

Cytat:
Co od odrzutu, to nie obchodzi mnie jak jest w rzeczywistości (w każdym razie mogę się założyć, że nie tak jak w MoH2k10beta) skoro gra nie ma być symulatorem, a bardziej interesuje mnie w tej sytuacji gameplay (zwłaszcza w multi). Jeżeli w grze premiowane jest noobowstwo i brak skilla kosztem lepszych graczy, to ja nie widzę w tym zabawy.


...ale niestety rlistek ma dużo racji - niezależnie od tego, czy mały odrzut będzie kaprychem twórców, czy założeniem że jednostki specjalne potrafią go dobrze kontrolować - taki zabieg po prostu obsysa. Już z MW2 pamiętam zmory które biegały z karabinami ACR który nie dość że brzmiał jak pistolet na kulki to jeszcze miał taki sam odrzut (czyt. zerowy). Swoją drogą, kolesie dodawali do tego amunicję pełnopłaszczową i zabijali na strzała-dwa. Na szczęście w becie nowego MoH'a z takiego AKS nie zdejmie się delikwenta szybko, bo jeśli osłona jest nieopodal, to zdążę się schować, tylko że albo przez lagi albo przez hitboxy gry (tak samo miałem w BC2) samonaprowadzające kule omijają przeszkodę i dolatują do mnie tak czy siak. Niby jestem zabity ale przez sekundę tudzież pół jeszcze biegam. To utrudnia wyczucie kiedy powinno się uciekać i również obsysa.

@rlistek - masz magiczną liczbę postów :< Co teraz?
 
 
 
Hasphat 
kapral


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 126
Skąd: Legnica
Wysłany: 2010-10-08, 19:59   

ChemicalRider napisał/a:
Na filmikach najczęściej widnieją jacyś amatorzy/półamatorzy, a nie super pr0 Tier 1 którzy chyba są jakieś większej postury i będą mieli mniejszy problem z odrzutem...


A Talibowie posiadają super jednostki specjalne i najnowocześniejsze bronie. Idź może na strzelnice i spróbuj wystrzelić cały magazynek serią w sam środek tarczy treningowej. W Medal of Honor jest to możliwe. Chodzi o to że gdy patrzymy na osobę strzelającą to odrzut wydaje się minimalny. Kiedy jednak popatrzymy przez narządy celownicze, broń złośliwie schodzi na boki, często nie trafiając w cel. Większość żołnierzy w Afganistanie/Iraku strzela jedynakami/seriami. W grze nie ma to sensu, gdyż i tak wiemy że pocisk trafi w przeciwnika.



Cytat:
@rlistek - masz magiczną liczbę postów :< Co teraz?


Przewidywana pogoda na dziś: deszcz ognia, powodzie, tornada, trzęsienia ziemi i rlistek z rogami na głowie :D
 
 
Swash_! 
szeregowy

Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 12
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-10-08, 20:07   

Cytat:
A Talibowie posiadają super jednostki specjalne i najnowocześniejsze bronie.


Jasny gwint, byłem przekonany że wspomnisz to właśnie Ty, Hasphat ^^ Ale masz rację, to już niedopatrzenie twórców i nie można tego ucisnąć tak jak jednostek specjalnych do niby-realizmu.

Cytat:
Większość żołnierzy w Afganistanie/Iraku strzela jedynakami/seriami. W grze nie ma to sensu, gdyż i tak wiemy że pocisk trafi w przeciwnika.


To jest akurat logiczne, tak zwane w slangu gamingowym "full auto" nie jest skuteczne ani w realu, ani w grach. No cóż, pomijając nowe FPS'y. Zobaczysz kogoś - grzej ile wlezie, może się wychyli zza osłony albo przestrzelisz murek... Żenada trochę. No ale cóż. W MW2 przeciwko temu wykorzystano radar - strzelając byłeś na nim widoczny. Wiadomo, że uderzając chirurgicznymi seriami będziesz trudniejszy do zlokalizowania niż jako stała, czerwona kropa na środku sonaru. Nie zwróciłem uwagi, czy w MoH było podobnie.
 
 
 
Toniak47 
szeregowy


Wiek: 28
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 33
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2010-10-08, 20:25   

Wiecie, jest dużo rzeczy które wkurzają w dzisiejszych PSEUDO realistycznych grach FPS.

Osoby, które miały w ręku chociaż wiatrówkę i starały się wcelować w coś małego na średnią odległość to wiedzą co mam na myśli.

Nie strzelałem nigdy z AK-47 ale kolega mi opowiadał.

Po pierwsze, tak jak ktoś wspomniał. To jak wygląda ktoś z boku i go nie szarpie to o niczym nie świadczy.

Chodzi o to, że 'z biodra' nie dałbyś rady wszystkie naboje umieścić tak celnie jak pojedynczymi strzałami z użyciem celownika optycznego czy zwykłego iron sight'a.

Recoil to nie 'jak szarpie' kogoś przy odrzucie i lata mu cały ekran spluwa w grach.
Recoil powinien być taki jak w modzie do Battlefield 2 - Project Reality.
Oczywiście to też chodzi o to, jak podskakuje broń itd... Ale to wiąże się z tzw. splashem chyba tak? Mam na myśli...

Strzelając 1 burstem mamy znikome szanse już na średnią odległość, że wszystkie 3 naboje trafią bynajmniej w dany punkt docelowy.

A co dopiero wystrzelenie całego magazynku 'full auto' na daleką odległość z M4/AK-47...
Nie da rady, po prostu.
Dlatego napisałem, że w Medal of Honor naboje lecą jak po wiązce lasera.
Nie ważne jaką ilością, jaką serią i z jaką powtarzalnością wystrzelisz serie/cały magazynek to i tak masz 99% celność.
To jest dopiero bubel totalny...
Nagram Wam zaraz filmik z Project Reality i wrzucę na YouTube. Zobaczycie co mam na myśli.
_________________
Xfire: 47toniak47
 
 
rlistek 
Administrator


Pomógł: 8 razy
Wiek: 31
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 697
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-10-08, 20:46   

Swash_! napisał/a:
Co teraz?


Ups, nie zauważyłem. W każdym razie już po problemie ; ].
_________________

 
 
 
Swash_! 
szeregowy

Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 12
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-10-08, 21:37   

Cytat:
Ups, nie zauważyłem. W każdym razie już po problemie ; ].


Zepsułeś magiczną liczbę :< Ale nie offtopujmy już:

Czy ktoś ma wiedzę jakie bronie poza pokazanymi w becie mają się pojawić w MoH? (Pomijając pokazane w trailerach shotguny i ten śmieszny karabinek, chyba PM7) Szczególnie interesują mnie informacje na temat snajperek. Mam nadzieję że poza gejowskimi samopowtarzalnymi snajperkami z rodziny M21/M14 dostaniemy prawdziwą armatę dla true sniperów a'la AWM. Wiecie co mam na myśli - ogromny zasięg i moc, potężny huk strzału, niesamowite przybliżenie lunety i precyzja karabinu, lecz powtarzalność i 5 naboi w magazynku. Uwielbiam tego typu karabiny wyborowe ^^
 
 
 
Toniak47 
szeregowy


Wiek: 28
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 33
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2010-10-08, 22:32   

Ktoś chyba oglądał Strzelca - (Shooter) ;-) Numer 1 jeśli chodzi o snajpienie ;-)

Ale jeśli chodzi o MP to możemy pomarzyć, to nie ta gra. Mapy malutkie, dźwięk broni zlewa się z odgłosami wiecznej rozróby lub wrzasków. Tu nie ma miejsca na spokojne oddanie strzału gdzieś z dalszej odległości i delektowanie się hukiem a następnie zerkanie przez lunetę i oczekiwanie na soczysty rozbryzg ;-)

Co innego w SP - w misji panuje nawet fajny klimat jeśli chodzi o M82 + FLIR ;-)
_________________
Xfire: 47toniak47
 
 
ChemicalRider 
ganerał armii

Pomógł: 8 razy
Wiek: 28
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 525
Wysłany: 2010-10-08, 23:08   

Ja już tutaj kłócić się nie będę, gra na pewno nie będzie hiciorem, ale też nie będzie słaba. Jak ktoś na siłę szuka wszędzie realizmu to GRY to zły pomysł, lepiej do woja iść.

Co do broni,
http://www.imfdb.org/inde...onor_%282010%29
Pod linkiem znajduje się fajnie zrobiona lista broni jakie do tej pory były w betach/trailerach
_________________
MoHCenter Team, www.mohcenter.pl www.moh-center.com
 
 
Toniak47 
szeregowy


Wiek: 28
Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 33
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2010-10-08, 23:14   

Nie chodzi o REALIZM ale o poziom trudności rozgrywki.

Teraz robią gry dla 10-latków i nowy MoH nie będzie wyjątkiem.

Obiecany filmik z Project Reality:

http://www.youtube.com/watch?v=-Ae7-Uv9eQE

Cytat:
Filmik przedstawia zachowanie się broni M16A4 oraz M249 na odległościach: 10, 30 oraz 60m w modzie do Battlefield 2 - Project Reality (v 0.91).

PR można pobrać za darmo z http://realitymod.com/ (ok. 3,5 GB).
Wymaga oczywiście oryginalnej i najnowszej wersji Battlefield 2 (v 1.5).

Jeśli jesteście zainteresowani fragmentem rozgrywki czy przedstawieniem innych broni dostępnych w grze to dajcie znać w komentarzach.

Filmik został stworzony na potrzeby porównania 'trudności rozgrywki' z np. nadchodzącym Medal of Honor, gdzie naboje lecą jak po wiązce lasera (nie ważne na jaką odległość ani czy zdecydujemy się na pojedynczy strzał, krótką serię czy wywalimy cały magazynek 'full auto').

Nie wspominam nawet o wielkościach map bo całą rozgrywkę z wersji testowej MoH'a można by było przeprowadzić na jedynie 1/500 części mapy z PR'a - lotniskowcu USMC na Muttrah City. Zresztą na początku rundy macie podgląd na całą mapę i spójrzcie ile miejsca zajmuje lotniskowiec a jaki ogromny jest teatr działań USMC VS MEC. Warto kupić sobie BF2 za 20 zł i ściągnąć PR. Polecam i pozdrawiam!
_________________
Xfire: 47toniak47
Ostatnio zmieniony przez Toniak47 2010-10-09, 07:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Swash_! 
szeregowy

Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 12
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-10-09, 07:16   

Barrett? Uwielbiam tą broń w realu ale mam nadzieję że nie zrobią jej jak w CoD'zie tzn. samopowtarzalna. Strasznie ułatwia rozgrywkę szczególnie jak ma się FMJ. Zabija na strzała, a poprawić nie jest trudno. Co prawda odrzut spory, ale jestem za tym żeby nawet wbrew realizmowi zrobić z Barretta broń powtarzalną, dla wyrównania rozgrywki. Od komandosów bez recoila którzy ładują Ci z SMG z kilometra magazynek w łeb gorsi są tylko snajperzy bez recoila którzy robią to z 10km i mają ten sam efekt.
 
 
 
Nick 
pułkownik


Pomógł: 43 razy
Wiek: 23
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 1329
Wysłany: 2010-10-09, 10:17   

widzę że niezła dyskusja się zrobiła, odpowiadam na pytanie o bugach:

1. ''blokowanie'' się w kamieniach - postać ciągle podskakuje :lol:
2. mała celność wsparcia artyleryjskiego - celując lornetką przez okno i wzywając ostrzał haubicy lub rakiet można się trochę zdziwić, bo tona materiałów wybuchowych może spaść na nasz dach...
3. niewidzialne ściany
4. prześwitujący przez ziemię wrogowie
5. zupełnie zbędny C4/IED

Co do broni:

-M21 i SWD powinny zostać wypier... dzielone discyplinarnie,
-Powinni dać wybór pistoletu
-Zbyt mocny nóż - ciekawe czemu moja em-czwórka nie przebija kamizelki kuloodpornej wroga, kiedy on przebija moją jednym ciosem...


Chemik dał filmiki o broni - pewnie nie zauważył, że ci ludzie OPANOWUJĄ odrzut - to samo trzeba było robić w MoHA, w CoDUO, nawet w Mafii trzeba było ciągnąć mychę w dół, żeby wpakować serię z Tomka w przeciwnika.

Moc karabinów to też bardzo ciekawa sprawa - owszem, 5.56 robi większą ''rozróbę'' w ciele niż 7,62 do AK, ale moc obalającą ma nieporównywalnie mniejszą.

5.56 koziołkuje po trafieniu w w ciało, rozpryskując się po drodze na kilka kawałeczków.
Jest to zwykle strzał śmiertelny po jakimś czasie.

7.62 działa zupełnie inaczej, przebija ciało na wylot jednocześnie przewracając delikwenta i eliminując go z walki.

Moc obalająca to nie obrażenia, a zdolność do pokonania przeciwnika.

Mimo wszystko nabój 7.62 jest ciężki, więc ruski wymieniły go na 5.45 (AK74), który mimo porównywalnej siły ma o wiele mniejszą wagę.

Ważny jest także typ pocisku, przykład: .45 FMJ ma o wiele większą moc niż 9mm FMJ, jednak przy amunicji JHP 9mm ma porównywalną moc jak .45 z takim samym płaszczem.

PS: Swash_!,

FMJ w MW2 zwiększa obrażenia tylko gdy strzelasz przez ściany, bez tego DMG pozostaje taki sam :)
 
 
rlistek 
Administrator


Pomógł: 8 razy
Wiek: 31
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 697
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-10-09, 10:33   

Toniak47 napisał/a:
Obiecany filmik z Project Reality:


No i tak to powinno wyglądać. Niestety jak już mówiłem gra jest robiona pod amerykańskich nastolatków z niskim IQ a oni nie mają w zwyczaju puszczać LPM podczas strzelania, podobnie jak strzałki do przodu podczas wyścigów samochodowych - stąd seria NFS.
_________________

 
 
 
ChemicalRider 
ganerał armii

Pomógł: 8 razy
Wiek: 28
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 525
Wysłany: 2010-10-09, 12:14   

1. To nie nowość, że robią coraz prostsze gry.. nie wiem jak wy, ale ja to zauważyłem od około 4-5 lat. I MoH miałby być inny? Kto miał takie marzenia? Bo ja na pewno nie..

2. Po raz kolejny zaapeluje - nie szukajcie realizmu na silę w grach, bo to żadnego sensu nie ma..

3. DICE zrobił multi do MoH.. ten multi musiał być inny od BC2, ale taki aby nie konkurował z BC2.. więc zrobili słaby multi, bo to nie ich marka.. a MoHy i tak sprzedają się "dobrze" proste? proste

4. Nawet słabe i bardzo słabe gry mają sceny i swoje małe 'community' jak MoH je zyska to i tak będzie dobrze. Wystarczy znaleźć fajną ekipę do gry i będzie fun mimo że multi będzie jaki będzie.
_________________
MoHCenter Team, www.mohcenter.pl www.moh-center.com
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



Copyright by MoHCenter.pl (C) 2010