Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Piter
2012-09-22, 16:25
Beta trybu Multiplayer
Autor Wiadomość
kewin
starszy kapral

Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 164
Wysłany: 2012-09-22, 11:45   Beta trybu Multiplayer

Zakładam temat, aby każdy mógł podzielić się wrażeniami z beta multi. Wiadomo beta dopiero wystartuje, ale teraz też możemy rozmawiać. Nie każdy posiada Xboxa 360 w tym ja, a chcecie wiedzieć za pewne jak sprawuje się gra. Jeśli będziecie mieli jakieś filmik z bety wrzucajcie je w tym temacie. Mi nie podoba się decyzja, że beta będzie tylko na Xboxa a co z PC,PS3?
 
 
ChemicalRider 
ganerał armii

Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 525
Wysłany: 2012-09-22, 18:53   

Co tu dużo pisać. Sprawa jest dziwna, dlaczego tylko 360? Nie wiadomo. EA ostatnio współpracowało ostro z Sony a nie z MS więc jest to tym bardziej coś 'innego'. Dlaczego nie PC? Także nie mam pojęcia. Beta na PC na pewno dostarczyła by o wiele więcej informacji o optymalizacji samej gry itp.

Może to już nie beta a po prostu demo. Dzisiaj twórcy gier częściej używają nazw 'beta' niż 'demo' z kilku powodów np. mogą wmawiać, że jeszcze coś poprawią, że to jeszcze beta.. ale nie oszukujemy się. Miesiąc przed premierą (lub mniej) nie ma sił ani czasu na większe/mniejszy poprawki (chyba, że w patchach po releasie).
_________________
MoHCenter Team, www.mohcenter.pl www.moh-center.com
 
 
Rain 
starszy plutonowy


Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 236
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-09-23, 14:07   

To samo było z MoH, BF:BC2, BF3 czy nawet z CoD:BO -> patche do miesiąca po wydaniu fulla, a w przypadku CoD:BO było to 4h ;]

A patrząc na filmiki które już latają po YT, możemy się spodziewać buga na bugu ^^
_________________
 
 
kewin
starszy kapral

Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 164
Wysłany: 2012-09-24, 22:38   

A wiadomo kiedy ma zacząć się ta beta?
 
 
ChemicalRider 
ganerał armii

Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 525
Wysłany: 2012-09-25, 13:52   

Rain napisał/a:
To samo było z MoH, BF:BC2, BF3 czy nawet z CoD:BO -> patche do miesiąca po wydaniu fulla, a w przypadku CoD:BO było to 4h ;]

A patrząc na filmiki które już latają po YT, możemy się spodziewać buga na bugu ^^


Przecież nie było do tej pory żadnych filmików z żadnej bety tylko z alphy, która miała miejsce na początku lipca a wersja gry była z tego co mi wiadomo z końca czerwca.
_________________
MoHCenter Team, www.mohcenter.pl www.moh-center.com
 
 
Rain 
starszy plutonowy


Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 236
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-09-25, 14:30   

Coś Ci wyjaśnię ChemicalRider, bo masz widzę sztywny słownik pojęć "alpha i beta" :)
To że autorzy twierdzą iż gra jest w fazie "alpha" nie oznacza że w fazie "beta" zostaną wyeliminowane bugi z wcześniejszej "fazy".
Dowód? BF3
- wersja alpha, brak skaczącego czołgu po wciśnięciu spacji.
- wersja beta, wciskasz spację i czołg skacze.
- finał, czołg nie skacze.

MoH 2010
- alpha - na lotnisku można było wskoczyć do hangaru i rozbrajać drugiego planta od środka, nie będąc zauważonym.
- beta - bug nadal był.
- finał - bug nadal istnieje.

Bugów, błędów czy glitchy można wymieniać i wymieniać które do tej pory istnieją z alphy w obu w/w grach.

To że twórca zmienia nazwę, nie oznacza że to będzie w 90% tak działać jak potrzeba, więc proszę Cię...nie pisz mi o różnicach między alphą i betą ;]
W ŻADNEJ grze po wypuszczeniu czy to CB czy OB nie wyeliminowano bugów, w ŻADNEJ :) Rzeczą normalną jest i będzie że zaraz po wypuszczeniu gry będą patche, chociażby z tego prostego powodu bo dopiero wtedy gra jest sprawdzana czy działa - różne konfiguracje sprzętowe, różni gracze którzy "rozgryzają grę" itd.
Więc nikomu nikt nie wmówi że wersja alpha/beta ma się nijak do finału i że nie można obstawiać że to co jest teraz będzie i w finale lub odwrotnie ;]

Btw. widzisz coś wspólnego między tymi grami? ^^
_________________
 
 
ChemicalRider 
ganerał armii

Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 525
Wysłany: 2012-10-01, 18:33   

Ja nie miałem na myśli, że gra będzie pozbawiona bugów... bugi na pewno będą i mam nadzieje, że prędzej niż później zostaną załatane.

Natomiast Ty jesteś w tej kwestii bardzo skrajny.

Rain napisał/a:

A patrząc na filmiki które już latają po YT, możemy się spodziewać buga na bugu ^^


Czyli twierdzisz, że wersja Alpha to wersja finalna gry? Zapewne nie, ale na to wskazują twoje komentarze.

Co łączy BF3 i MoH 2010? DICE i Frostbite 2. DICE nie będzie w Warfighterze został sam Frostbite :P

P.S. Ja nie będę bronił Warfightera, jeśli gra się okaże kiepska to będzie kiepska i dla mnie. Nie będę fan boyem MoH.. już mam to za sobą ;] Tak na prawdę (moim zdaniem) ważnym elementem jest stosunek i chęci producenta a nie jak aktualnie gra wygląda/będzie wyglądać podczas premiery.
_________________
MoHCenter Team, www.mohcenter.pl www.moh-center.com
 
 
Rain 
starszy plutonowy


Pomógł: 3 razy
Wiek: 34
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 236
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-10-02, 18:20   

Cytat:
Czyli twierdzisz, że wersja Alpha to wersja finalna gry? Zapewne nie, ale na to wskazują twoje komentarze.

Moje komentarze wskazują na to że to będzie bug na bugu. W multi ludzie będą się wnerwiać, płakać o patche - czyli to co w BF:BC2, MoH2010 i BF3.
Dice, Danger Close i wielka EA nie uczą się na błędach.
A wersja alpha i beta różni się tym od finalnej że poprawki są wprowadzane w strefie oskryptowania. NIE MA OPCJI aby wszystkie zgłoszone błędy w alphie i becie były usunięte z fulla. Jest zbyt mało czasu, a poprawki często wymagają ingerencji w cały silnik czy mapy.
Dałem Ci na to namacalny dowód w topicu wyżej.

Nie jestem hejterem ani loverem nowego MoHa, ale widzę jak to wygląda i co prezentują. Dużo rzeczy można wychwycić z samych gameplayów - analizując je.

Tyle w temacie :)
_________________
 
 
kewin
starszy kapral

Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 164
Wysłany: 2012-10-03, 15:03   

Gdzieś czytałem, że beta ma się rozpocząć w piątek. Mam nadzieję,że ktoś z was zagra i zda relacje z gry, bo ja nie mam Xboxa.
 
 
ChemicalRider 
ganerał armii

Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 525
Wysłany: 2012-10-03, 17:43   

kewin napisał/a:
Gdzieś czytałem, że beta ma się rozpocząć w piątek. Mam nadzieję,że ktoś z was zagra i zda relacje z gry, bo ja nie mam Xboxa.


Zapewne wyczytałeś to na stronie głównej MoHCenter? : >

Będę grał, spróbuje coś napisać, ale wątpię abym mógł jakoś prognozować wersje na PC grając na 360..

Z tego co wyczytałem, to większość graczy konsolowych strasznie narzekało na oporne celowanie w BF3, a ponoć już w Warfighterze jest zupełnie inne, lepsze.

Inne platformy inne problemy....
_________________
MoHCenter Team, www.mohcenter.pl www.moh-center.com
 
 
kewin
starszy kapral

Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 164
Wysłany: 2012-10-04, 12:09   

Będziemy wdzięczni za twoją opinie i nie wyczytałem tego na waszej stornie tylko na innej.
 
 
ChemicalRider 
ganerał armii

Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 525
Wysłany: 2012-10-06, 11:12   

Po około 1,50h grania mogę pokrótce napisać co i jak.

A więc... gra na pewno jest lepsza niż MoH 2010 (można odetchnąć).


+ Hotspot - szybki i ciekawy tryb do udowodnienia, że twoja drużyna ogniowa jest na prawdę zgrana. Jest 6 celów które należy bronić/atakować. Drużyna, która broni zawsze wie, który cel należy bronić, ale drużyna która atakuje musi ten cel znaleźć. Na mapie jest zaznaczone 6 pytajników i jak ktoś z drużyny atakującej będzie przy właściwym celu, to już cała drużyna atakująca wie który cel ma być atakowany. Cele do bronienia/ataku są w kolejności losowej więc nie można się przygotować na ten sam scenariusz co każdą grę. (zapewne ten tryb został stworzony po konsultacjach z jednostkami specjalnymi. Często nie wiadomo gdzie dany cel się mieści tylko znamy jego możliwe położenia)
+ Drużyny ogniowe - pomimo, że nie miałem komunikacji z innym graczem to często zdarzało się nam grać drużynowo. Zaznaczenie kompana przez ściany na prawdę wiele daje i aż chce się współpracować.
+ Zróżnicowane klasy. W klasach jest potencjał i trzeba czasu aby je wyczuć. Na co zwróciłem uwagę: Ciężki Strzelec, po rozłożeniu dwójnogu m o wiele lepsza celność i mniejszy recoill, mamy też.. nieorganiczną amunicje (i magazynek). Saper - po 'nałożeniu' maski dostajemy 'buffa' który zwiększa naszą przeżywalność o 100% (dostajemy 100 armoru) - raz udało mi się 3 kolesi położyć tą klasą jak wszyscy trzej do mnie nawalali. (klasy też maja swoje minusy, C. Strzelec ma spory odrzut jak wali bez dwójnoga, a Saper ma słabą siłe ognia) i jeszcze sławna klasa z wallhackiem który nie jest taki prosty, podczas ten ‘wizji’ nie wiele widać i nieraz ciężko znaleźć wroga (straszne zakłócenia=piexeloza) w dodatku czas trwania tej umiejętności to około sekunda.
+ Dużo contentu który daje klimat jak np.
*sporo apgrejdów do broni (o wiele więcej niż w MoH 2010) - zaczynając od podstawowych jak lufa, optyka kończąc na wyglądzie magazynka czy kolby - większość ma realny wpływ na działanie broni. Są pokazywane statystyki danej broni jak np. celność, zasięg i w zależności jakie apgrejdy wybierzemy to nasz broń nada się do danego typu zadania.
*malowanie elementów broni (niektóre elementy mają po 9 czy 14 farb/maskowań do wyboru)
*Dużo tekstów na temat broni, jednostek itp.
+ Dźwięki - przyjemne dla ucha, lepsze niż w BF3

Minusy
- Menu: jest dosyć skomplikowane i w niektórych miejscach nieczytelne, nie wiemy jak odblokować dany apgrejd/broń.
- Mapa Stadion w Sarajawie - trochę mi nie pasuje. Jest dosyć ciemna (rozgrywka dzieje się w nocy) i cele na niej są często niemal obok siebie. Niby z respawnami wszystko ok, raczej rzadko będą miały miejsca base/spawnkille. Przez bliskość celów i losowość celów często może być trochę chaosu.
- Respawny na kolesiu z drużyny. Totalna porażka na tą chwile. Jeżeli się odradzamy na plecach kolegi z drużyny, a koleś np. plecami przylega do jakieś ściany/budynku to my po respawnie będziemy jak na widelcu 3m nad nim na jakimś murze -_-
- Grafika... ale to beta, użyto zapewne najgorsze tekstury z możliwych


Biorąc pod uwagę możliwości jak ta produkcja może wyglądać na PC, to fajnie się zapowiada.
_________________
MoHCenter Team, www.mohcenter.pl www.moh-center.com
 
 
kewin
starszy kapral

Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 164
Wysłany: 2012-10-06, 13:37   

Wielkie dzięki za streszczenie ogólnej gry. Widząc co napisałeś nie muszę się bać o grę na PC.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



Copyright by MoHCenter.pl (C) 2010