Poprzedni temat «» Następny temat
Błędy związane z fizyką gry i realizmem
Autor Wiadomość
ChemicalRider 
ganerał armii

Pomógł: 8 razy
Wiek: 29
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 525
Wysłany: 2010-06-18, 12:25   Błędy związane z fizyką gry i realizmem

Proszę tutaj zgłaszać błędy związane z fizyką gry i realizmem.
_________________
MoHCenter Team, www.mohcenter.pl www.moh-center.com
 
 
ukash6
Gość
Wysłany: 2010-06-18, 23:53   Błędy 1

Oto zauważone przeze mnie błędy:

-wyrzutnie rakiet oraz granaty zabija wtedy tylko gdy trafia w przeciwnika, nie maja one żadnego rażenia

-nie działające kółko myszy przez co nie można "przewijać" broni w płynny sposob

-brak zewnętrznej kamery podczas jazdy w czołgu

-budynki nie ulegają niemal że żadnym zniszczeniom(!)

-problem z czatem podczas gry

-dziwny dźwięk podczas otrzymania odznaczenia (buczenie?)- pewnie to tylko efekt bety ;)

To narazie wstępne takie usterki zauważone przeze mnie .

Pozdrawiam
 
 
Hasphat 
kapral


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 126
Skąd: Legnica
Wysłany: 2010-06-19, 23:43   

A EA mówiło że będzie realistycznie... tak więc:

- za mały odrzut broni przy strzelaniu
- brak drgania rąk przy celowaniu
- niekończący się sprint
- nie można zniszczyć większości otoczenia
- zero krwi (ta gra nie miała być przypadkiem +18?)
- słabe granaty, granatniki i wyrzutnie rakiet
- możliwość zabicia granatem dymnym
- brak sygnału, gdy czołg jest bliski zniszczeniu
- ostrzał artyleryjski spada po linii prostej
- kule nie przebijają cienkich ścian i murków
- niewidzialne ściany (głównie dziury w murze)
- ciało potrafi latać po uderzeniu nożem, czy strzale z karabinu
- ciało potrafi przenikać przez ziemię (nic nowego)

Jeśli jeszcze coś znajdę, dam znać.
Ostatnio zmieniony przez Hasphat 2010-06-24, 11:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Zm1j4
szeregowy

Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 2
Wysłany: 2010-06-20, 20:49   

Powinni dodać
- odrzut z rakietnicy (RPG, AT4)
- dźwięk ostrzegający o niskim HP Bradley'a,
- pole rażenia RPG, AT4,

Wystepują również problemy z fizyką min. ciało lata 20 metrów w górę po śmierci, zapadanie się pod mapę.
 
 
hOke
szeregowy

Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 4
Wysłany: 2010-06-21, 22:49   

- Niewidzialne tekstury blokujące strzał (zwykle w miejscu zniszczonych cegieł przy murach)
- Zdarza mi się wchodząc po schodach, najzwyczajniej w świecie przez nie przejść jakby znikły.
- Przenikające tekstury przeciwnika przez skały, pagórki itp. (powstaje coś w rodzaju cienia i cały wróg jest widoczny, mimo iż jest za pagórkiem)
- Tak jak kolega wyżej, brak krwi a gra 18+

Reszta chyba wymieniona przez kolegów.
 
 
Sharp^Claw 
szeregowy

Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 42
Wysłany: 2010-06-26, 00:28   

Bugi:
-Zwiększenie czułości myszy o najdrobniejszy piksel kończy się bardzo zwiększoną czułością;
-Za każdym razem przy wchodzeniu do gry wartość czułości myszy resetuje się do ustawień domyślnych;
-Przy zmianie z Direct 10 na Direct 9 gra po kilku minutach wyłącza się i zmuszeni jesteśmy przestawić z powrotem na auto w configu;
-Podobnie jak w bfbc2 możliwość zestrzelenia się na wzajem;
-Śmieszne "nogi" podczas śmierci w czołgu;
-Wadliwy system dołączania do gry, gdzie grają znajomi;
-Znikająca lista serwerów przy przesuwaniu paska;
-Brak możliwości wyboru gracza (w przypadku objectiva), za którym możemy się zrespawnować (uciążliwe staje się, gdy gracz siedzi na początku mapy i czeka nie wiadomo na co);
-Podczas transmisji, transmituje mi biały obraz, podobnie podczas wykonywania zrzutu ekranu, zrzut jest cały biały;
-Zdarzyło mi się, że altyrelia nie lądowała w wyznaczonym miejscu, pomimo pomarańczowej strzałki.


Pozwolę sobie zanegować parę wymienionych wcześniej błędów.

-wyrzutnie rakiet oraz granaty zabija wtedy tylko gdy trafia w przeciwnika, nie maja one żadnego rażenia
**Nie prawda. Posiadają one pole rażenia, jednakże jest ono małe, ale potrafi zabić.

-budynki nie ulegają niemal że żadnym zniszczeniom(!)
**A czy w każdej nowej grze jest to obowiązek? Mi idzie to nawet na rękę. (Może twórcą gry właśnie o to chodziło?)

-dziwny dźwięk podczas otrzymania odznaczenia (buczenie?)- pewnie to tylko efekt bety
**Hej! To buczenie jest bardzo przyjemne i powiadamia nas o dostępności altyrelii albo o zdobytej odznace. (Może twórcą gry właśnie o to chodziło?)

- zero krwi (ta gra nie miała być przypadkiem +18?)
**Gdyby ta krew była z pewnością poszukałbym sposobu żeby ją wyłączyć. Ona tylko paskudziłaby ściany. Nie pisząc o negatywnym jej działaniu... Widziałbym plamy w miejscach gdzie nie powinna być i tylko zwracałaby na mnie swoją uwagę. Grałem w gry gdzie głowa gracza była w dużej plamie i nie było go jak zauważyć. (Może twórcą gry właśnie o to chodziło?)

- brak sygnału, gdy czołg jest bliski zniszczeniu
**Nie zgadzam się. Sygnał jest, żeby go usłyszeć spróbuj strzelić w czołg z rakietnicy dwa razy i potraktuj go dodatkowo granatem, a następnie wejdź do niego, a usłyszysz sygnał

- kule nie przebijają cienkich ścian i murków
**Medal of Honor od początku różnił się tym od CS-a, COD-a. Ludzie z wallhakiem mają dzięki temu utrudniony dostęp do fragów. :) (Może twórcą gry właśnie o to chodziło?)



Wkrótce pojawią się specjalne pokoje dla posiadaczy Medal of Honor 2010 Beta :) Zapraszam do wspólnej zabawy.
 
 
sP1Ker 
szeregowy


Wiek: 31
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 4
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2010-06-26, 01:49   

eee kule nie przebijajace scian to raczej efekt nie dopracowanej gry :/
w pelnej wersji ma byc penetracja pocisku ;)
 
 
 
Dirtovsky 
szeregowy

Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 8
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-06-26, 10:53   

Nie wiem czy tylko jak tak mam ale gdy klikam Y aby porozmawiać to nie mogę nic pisać i widzę tylko ten pasek do miejsca pisana ale nie mam jak pisac i muszę czekać aż ktoś mnie zabije :x
 
 
 
Hasphat 
kapral


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 126
Skąd: Legnica
Wysłany: 2010-06-26, 12:02   

Zapewne chodzi Ci o klawisz U ;) Spokojnie, z tego co się orientuję, wszyscy mają ten sam błąd. Ty zaś chyba pomyliłeś tematy, czyż nie? :)
 
 
Gorack 
szeregowy


Wiek: 27
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 6
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2010-07-05, 21:03   

Jeszcze aby przeładować trzeba kilka razy nacisnąć R, jeszcze mi nie przeładowało po jednorazowym naciśnięciu R :| Do tego czasem przy przeładowaniu gdy wciśniemy LMP broń potrafi wystrzelić xD
Denerwujące są też wysypy do pulpitu po zabiciu kilku wrogów na raz :(
 
 
 
Nick 
pułkownik


Pomógł: 43 razy
Wiek: 24
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 1329
Wysłany: 2010-07-06, 00:43   

Ktoś rozwiązał problem z crashami przy killstreaku?
 
 
75th 
szeregowy

Wiek: 30
Dołączył: 06 Lip 2010
Posty: 8
Wysłany: 2010-07-06, 00:59   

- jak dla mnie to powinni troszkę poprawić animacje i tą sztywność postaci
- troszkę więcej detali żołnierzom też by się przydało ale już nie tak koniecznie
- płomień wylotowy lufy, który jest ciut za duży. miało być realistycznie, to niech chociaż wygląda w ten sposób.

Po za tym o odrzucie i polu rażenia "wybuchowych" (co jest strasznie frustrujące momentami) już wspomniano, tak jak i o małej ilości powierzchni przez które dałoby się "neutralizować" przeciwników. To chyba główne wady póki co. Mam nadzieję, że zgodnie z zapowiedziami to co zostanie zgłoszone do EA/DICE zostanie wzięte pod uwagę. :roll:

edit:

- przeciwnik otrzymujący obrażenia w żaden sposób nie jest ograniczany fizycznie (a jak jest to przynajmniej za słabo), tzn biegnie w tym samym tempie, nie traci punktu w który celuje. Gdy jesteśmy trafiani na ekranie wyświetlają się te czerwone plamy, ale nic po za tym na nas nie oddziałuje, a następstwem tego jest taka "nijaka" śmierć. Wystarczy popatrzeć jak to działa w MW/BC2.
- przeładowywanie broni w stylu BC2 to jakaś paranoja. mając do dyspozycji tylu ekspertów z amerykańskich jednostek specjalnych jak można było pominąć dopracowanie obsługi arsenału. przykładem polecę: jeśli kończy się magazynek w M4/M16 to po włożeniu nowego trzeba wcisnąć tzw. "bolt catch", żeby zwolnić zamek. Jeśli został jakiś nabój jeszcze to ok, taka animacja jaka jest pasuje, ale na litość boską nie powinna być jedna animacja do wszystkich sytuacji.
 
 
Sharp^Claw 
szeregowy

Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 42
Wysłany: 2010-07-07, 17:32   

Zauważyłem zabawne zjawisko. Jakie?
Bez przybliżania (np. z ak47) wystrzeliwujemy cały magazynek serią.
Strzelamy w wyznaczony cel nie ruszając myszką.
Po 10 nabojach możemy zauważyć, że recoil lufy nie odpowiada temu co jest na ścianie :D
Cała broń idzie w górę, a pociski lądują o wiele niżej :D
...już się tak tego uczepiłem... ale zaprzeczyć nie można pisząc, że jest to dopracowane. :D
 
 
Alankos
szeregowy

Wiek: 31
Dołączył: 08 Lip 2010
Posty: 2
Skąd: Katowice
Wysłany: 2010-07-08, 16:15   

Zabawna ta gra jest, to saper jest bardziej realny ;]

- Odrzut jakby każda broń miała tłumik długości rynny z budynku 3 piętrowego
- Po pół godzinie gry skimałem żeby nie celować dokładniej tylko walić na "pałe", bo i tak kolesiowi walniesz hs, a na celowaniu zanim namierzysz to już leżysz.
- Trzymanie guzika kucania? BF ich niczego nie nauczył? chyba że da sie to jakoś zmienić bez wywalenia z gry....
- Wybuchy bardzo realne... Moździerz jest tragiczny na + UAV
- Snajperki ? chyba niema tam czegoś takiego. podst snajpa powtarzalna służy do walenia w co tylko się rusza ( bez celowania ), a ta lepsza ma taki dmg jak pistolet. Ludzie powinni wchodzić na hita, a nie na 5 z takiej broni z lepszym ammo O_O
- balans broni dobry do Soldat-a, a nie MOH

Błędów jest tyle że aż pisać się nie chce, ale jasno trza powiedzieć to nie wersja beta tylko wczesna alpha z błędami pokroju:
- zmiany sterowania = wywalenie z gry

Jeśli tą betą chcieli sie pochwalić jak w przypadku BF BC 2 ( co im z BF wyszło ) to se strzelili w kolano, bo tam nawet 1/10 tych błędów z MOH nie było.

beta- rządzi sie swoimi prawami, ale nie żeby był taki kabaret jak tu
140zł? dobry żart, gra będzie warta tej ceny jak ją dopracują przez te nast 2-3 miechy, choć i tak, będzie uznawana za plagiat Cod-a i Kopie BF żal troche takiej marki.
 
 
 
Artur 
młodszy chorąży


Pomógł: 5 razy
Wiek: 29
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 470
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-07-15, 23:12   

Dużo błędów zostało już przedstawionych, ale nie ma jednego, z którego ja często używam, ale jednak trzeba postawić na realizm.

Na jednej mapie są bunkry z karabinami. Od strony zewnętrznej teoretycznie nie powinniśmy wejść do bunkra, chyba że przez "okno", ale jest druga możliwość, można stanąć przy karabinie od zewnętrznej strony bunkra i nacisnąć klawisz od obsługi tego karabinu, potem tylko odłożyć karabin i jesteśmy w bunkrze.


Drugi błąd i według mnie bardzo poważny, kto wpadł na pomysł by w środku walki odradzali się żołnierze :? Ja strzelam do jednego, a nagle koło niego pojawia się 3 innych żołnierzy no i gine... Ja rozumiem w pobliżu bazy wroga, ale nie w centrum... bez przesady...
_________________
Umysł jest wojownikiem, a wojownik jest umysłem.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



Copyright by MoHCenter.pl (C) 2010